SuomiРусский
yhteyttä

Tiedote Pietarin Suomi-Talosta

19.04.21

Pietarin Suomi-Talon johtaja Sirpa Sara-aho palaa Suomeen perhesyistä huhtikuun lopussa. Governia Oy on käynnistänyt uuden johtajan haun ja tiedottaa seuraajan nimityksestä prosessin päätyttyä.

Suomi-Talo jatkaa toimintaansa ja on avoinna vallitsevien koronarajoitusten puitteissa. Elena Laukkanen ja Margarita Gladkikh hoitavat talon juoksevia asioita ja heihin voi olla yhteyksissä tilatarpeissa ja oheispalveluissa. Heidän yhteystietonsa löytyvät oheisen linkin alta https://suomi-talo.fi/suomi-talo/yhteystiedot/

Kiitän Sirpaa hänen merkittävästä panoksestaan Suomi-Talon kiinteistö- ja palvelukehitykseen sekä yhteisön muodostamiseen, Suomi-Talo on nyt parhaassa toiminnallisessa kunnossa, kunhan taas markkinat elpyvät.

Lisätietoja antaa:

Maaret Heiskari 0504714774

Pietarin Suomi-Talo

Hallituksen puheenjohtaja

LISÄÄ AJANKOHTAISIA ASIOITA:

06.05.21

Uusi vuokralainen Suomi-Talossa: M-Brain

M-Brain on johtava kilpailija- ja markkinatietopalveluiden tuottaja sekä arvostettu tietokumppani. Yritys toimittaa asiakkaille relevanttia ulkoista liiketoimintatietoa päätöksenteon ja strategiasuunnittelun tueksi sekä konsultoi tiedon tehokkaassa hallinnassa. Palvelut koostuvat seuranta-, analyysi-, konsultointi- sekä teknologiaratkaisuista.  Tietotarpeet voivat liittyä esimerkiksi yrityksen toimintaympäristöä koskevan uutisoinnin seurantaan, asiakastuntemuksen kasvattamiseen, kilpailijatiedon lisäämiseen, viestinnän mittaamiseen tai liiketoiminnan uudistamiseen ja kasvuun tähtääviin analyyseihin. Näiden […]

05.05.21

Aker Arctic: arktisten projektien kehittäminen

Aker Arctic suunnittelee jäänmurtajia ja muita jäissä kulkevia aluksia, kuljetusratkaisuja ja meriteknisiä rakenteita sekä tarjoaa niihin liittyviä konsultointi- ja testauspalveluita. Aker Arcticin päätoimisto ja jäämallikoelaitos sijaitsevat Helsingissä. Aker Arctic kutsuu webinaariin, jossa käsitellään yrityksen roolia arktisten projektien kehittämisessä. Huomiothan, että tulaisuus on venäjäksi. Päivä ja aika: 12.5 klo 14.00