SuomiРусский English
yhteyttä

Tiedote Pietarin Suomi-Talosta

19.04.21

Pietarin Suomi-Talon johtaja Sirpa Sara-aho palaa Suomeen perhesyistä huhtikuun lopussa. Governia Oy on käynnistänyt uuden johtajan haun ja tiedottaa seuraajan nimityksestä prosessin päätyttyä.

Suomi-Talo jatkaa toimintaansa ja on avoinna vallitsevien koronarajoitusten puitteissa. Elena Laukkanen ja Margarita Gladkikh hoitavat talon juoksevia asioita ja heihin voi olla yhteyksissä tilatarpeissa ja oheispalveluissa. Heidän yhteystietonsa löytyvät oheisen linkin alta https://suomi-talo.fi/suomi-talo/yhteystiedot/

Kiitän Sirpaa hänen merkittävästä panoksestaan Suomi-Talon kiinteistö- ja palvelukehitykseen sekä yhteisön muodostamiseen, Suomi-Talo on nyt parhaassa toiminnallisessa kunnossa, kunhan taas markkinat elpyvät.

Lisätietoja antaa:

Maaret Heiskari 0504714774

Pietarin Suomi-Talo

Hallituksen puheenjohtaja

LISÄÄ AJANKOHTAISIA ASIOITA:

06.05.22

Kauppakamarin jäsenten kokous

Suomalais-Venäläisen kauppakamarin 94. kokous Kokoukseen voi osallistua varsinaisella kokouspaikalla Eteläranta 10, Helsinki tai Pietarin Suomi-talossa, josta on yhteisosallistuminen Teams-kokoukseen. Pyydämme ilmoittautumaan kokousosallistujaksi viimeistään 12.5.2022 sähköpostitse elena.niininen@svkk.fi.

04.05.22

Suomalais-Venäläisen kauppakamarin pakoteinfo

Suomalais-Venäläinen kauppakamari järjestää ajankohtaiskatsauksia Venäjän vastaisista pakotteista säännöllisesti yhdessä EK:n kanssa. Pakoteinfon aluksi saadaan päivitys viime päivien säädösten muutoksista, ja sen jälkeen on aikaa varattu osallistujien omille kysymyksille ja keskustelulle. Tilaisuus on maksuton ja suunnattu suomalaisille yrityksille.