SuomiРусский
yhteyttä

Tiedote Pietarin Suomi-Talosta

19.04.21

Pietarin Suomi-Talon johtaja Sirpa Sara-aho palaa Suomeen perhesyistä huhtikuun lopussa. Governia Oy on käynnistänyt uuden johtajan haun ja tiedottaa seuraajan nimityksestä prosessin päätyttyä.

Suomi-Talo jatkaa toimintaansa ja on avoinna vallitsevien koronarajoitusten puitteissa. Elena Laukkanen ja Margarita Gladkikh hoitavat talon juoksevia asioita ja heihin voi olla yhteyksissä tilatarpeissa ja oheispalveluissa. Heidän yhteystietonsa löytyvät oheisen linkin alta https://suomi-talo.fi/suomi-talo/yhteystiedot/

Kiitän Sirpaa hänen merkittävästä panoksestaan Suomi-Talon kiinteistö- ja palvelukehitykseen sekä yhteisön muodostamiseen, Suomi-Talo on nyt parhaassa toiminnallisessa kunnossa, kunhan taas markkinat elpyvät.

Lisätietoja antaa:

Maaret Heiskari 0504714774

Pietarin Suomi-Talo

Hallituksen puheenjohtaja

LISÄÄ AJANKOHTAISIA ASIOITA:

23.09.21

Juhlarahaston apurahahaku on auki 5.10.–6.11.2021!

Juhlarahaston apurahahaku venäjän kielen ja kulttuurin opiskeluun, opettamiseen tai tutkimiseen on auki 5.10.–6.11.2021. Jaettavana on yhteensä 250 000 euroa. Apurahaa voivat hakea kaikki suomalaiset tai Suomessa asuvat tai toimivat yksityishenkilöt, työryhmät ja yhteisöt (esimerkiksi koululaiset, opiskelijat, opettajat, tutkijat, oppilaitokset, tutkimuslaitokset ja järjestöt).

23.09.21

Online Training: Digital revolution in HR – Russian experience

Training is free of charge for Finnish Russian Chamber of Commerce membership companies. Technology is rapidly changing the way HR departments communicate with employees, manage documents, and analyze employee performance. Technology makes it easier to gather and break down data on employees to get an overall picture, as well as speeds up business development but […]